Qfer #4 - The Sims 4

www.wallpaperseries.com

W tym tygodniu postanowiłem kupić sobie głośną ostatnimi czasy grę - The Sims 4. Zdania są bardzo różne, ale czas na moją opinię.
Na pierwszy rzut oka zachwyca nowoczesność i świetna grafika. Te dwa elementy są podstawą każdej gry. Po dokładnym zapoznaniu się z grą muszę przyznać, że bardzo podoba mi się prostota, jaka została tutaj użyta, np. ekran ładowania. Jednym z najlepszych elementów jest oczywiście etap, w którym tworzymy Sima. Edycja detali umożliwia nam stworzenie osoby z realnego świata, między innymi samego siebie :)  W kilka chwil możemy stworzyć idealnego Sima, który odzwierciedla kogoś z rzeczywistości lub po prostu - jest naszym simowym sterownikiem. Duża i zarazem ciekawa jest garderoba, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. Moim zdaniem twórcy postanowili wrócić do korzeni Simsów, ale również zmodyfikowali czy też usunęli niektóre elementy. Dużą uwagę poświęcono również emocjom, co jest kolejnym plusem. Budowa domu również odbywa się szybciej i łatwiej. Mamy do wyboru dużo nowoczesnych mebli, przedmiotów i ozdób, które z pewnością w naszym domu wprowadzą taki nastrój, jakiego się spodziewamy.
Ogólnie rozgrywka jest bardzo ciekawa, postaci wyglądają jak z kreskówek lub bajek dla dzieci, ich wygląd jest świetny! Również w naszym zasięgu znajdują się nowe interakcje, jakie możemy wykonywać, np. ucałować dłonie osobie, która jest bliska naszemu sercu :) Jednym z największych moich rozczarowań jest miasto, które jest o wiele "chudsze" niż w poprzedniej wersji. Nie znajdziemy tutaj ani teatru, ani SPA, ani nawet sklepu. Szkoda również, że jeśli chcemy odwiedzić np. naszego sąsiada musimy wybrać opcję Podróżuj. Po jej wybraniu wyświetla nam się ekran ładowania.
Ogólnie rzecz biorąc, The Sims 4 jest bardzo ciekawą grą, jednak brakuje jej niektórych elementów, które mogłyby urozmaicić, np. czas wolny (mam na myśli więcej miejsc rozrywki). Możliwe, że oburzenie wielu fanów tej serii jest spowodowane tym, że za bardzo porównują ją do poprzednich wersji. Mi osobiście dobrze się gra i czekam na dodatki :D

Moja ocena:

✪✪✪✪✪✪✪
7/10

8 komentarzy:

  1. Nie grałam w The Sims 4, ale słyszałam dobre opinie o tej grze, także po przeczytaniu tego posta chętnie się za nią zabiorę :)
    Cieszę się, że nowa notka się znów pojawiła, oczywiście czekam na następną i zapraszam do siebie:
    patka-pisze.blogspot.com
    lub:
    rishowata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na te grę, ale jak dla mnie jest za droga. A jak czytałam nowinki, to twórcy pominęli kilka fajnych rzeczy z poprzednich odsłon. ;D
    Może kiedyś jak stanieją to sobie kupię. Na razie pozostaje wierna 3. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja historia z Simsami jest skomplikowana. Raz uwielbiam tą grę, gram ciągle, jestem uzależniona. Innym znów razem mam jej dość, nienawidzę jej, nie chcę nawet na nią patrzeć. Są też stany pośrednie. Ale zawsze kończy się tak samo - tworzę nową osobę i gram. W najnowszą część chętnie bym spróbowała. Szkoda jednak, że mapa i miejsca są skąpe w porównaniu do poprzednich części.

    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po prostu marzę o the sims 4 <3
    Po tej opinii jeszcze bardziej mam na nią chrapkę
    zapraszam do mnie:
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No coż- ja osobiście jestem zawiedziona. Mocno ucierpiało, tak jak napisałeś miasto. A wygląd... spodziewałam się czegoś lepszego.
    przezstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chciałabym miec the sims 4

    pozdrawiam :)

    http://justyna-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gra jak dla mnie + ale szkoda,że nie ma wolności sterowania jak w The Sims 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam The Sims 4 jak i The Sims 3 i według mnie dużo łatwiejsze i wygodniejsze w obsłudze są Simsy 3 ;)
    zapraszam do siebie :D http://lobuzka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń