Liebster Award


Cześć, witajcie!
Mój blog nawiedziła akcja Liebster Award. Szczerze mówiąc nie wiem co to jest, ale odpowiada się na kilka pytań, więc czemu by nie spróbować xD Ale zapowiadam już na wstępie, że nikogo nie będę nominował!

A więc tutaj mamy jakieś zasady...
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

... i pytania od Joanny i Izabeli :)
1) Jakie masz plany na przyszłość?
Oczywiście zostaję w Polsce i szukam dobrze płatnej pracy. Wiem że nie jest to łatwe, ale zdecydowanie osiągalne. Uświadomienie sobie, że nie ma dobrej pracy w Polsce tylko nas dołuje, a tymczasem wystarczą szczere chęci, dobre wykształcenie i gram wysiłku, żeby ją znaleźć.


2) Co jest Twoim największym marzeniem?

Jako takich wielkich marzeń nie mam, ale chciałbym zwiedzić Rzym i zapowiada się na to, że wkrótce tak będzie :]


3) Jakie znasz języki obce i jakie chciał/abyś znać?

Znam polski (odkrywca :D), angielski, niemiecki i sam uczę się czasami włoskiego. Chciałbym jeszcze poznać łacinę.


4) Kto jest dla Ciebie największym autorytetem?

Oj, dużo mam autorytetów :) Maksymilian Kolbe - jeśli chodzi o spojrzenie na drugiego człowieka, takie spojrzenie, którego dzisiaj brakuje; Jan Paweł II - jeśli chodzi o całokształt mojego życia; rodzice i dziadkowie - jeśli chodzi o wychowanie i zarządzanie rodziną.


5) Jakich artystów cenisz najbardziej? (interpretacja dowolna)

Nie mam swoich ulubionych artystów, każdy jest cenny na swój sposób. Chociaż u niektórych ta "cenność" zamieniła się niestety w pychę.


6) Czy jesteś za wprowadzeniem euro do Polski?

Nie, zdecydowanie nie.


7) Co sądzisz o pracy Polaków za granicą?

Szkoda że wyjechali, ale rozumiem ich posunięcie. Jeśli nie ma w Polsce dla nich dobrej pracy, to szukają jej poza granicami. Obecnie Polonia liczy około 21 milionów osób! To bardzo dużo, gdyby wszyscy wrócili (co jest raczej niemożliwe) nasza gospodarka na pewno działała by lepiej i moglibyśmy być porównywalni z innymi dobrze rozwiniętymi krajami. Ale najpierw trzeba im stworzyć godne warunki pracy.


8) Czy jest Ci obojętny los zwierząt w schroniskach? Czy już któremuś pomogłeś/aś?

Nie jest mi obojętny los zwierząt w schroniskach.  Czy pomogłem? Tak, bo brałem udział w różnych akcjach organizowanych przez naszą szkołę. Myślę że mój wkład przyczynił się do poprawienia życia chociaż jednego zwierzęcia.


9) Co sądzisz o najnowszym singlu Amy "Your Love" i czy Twoim zdaniem jej styl muzyczny w porównaniu do pierwszej piosenki "What's in it for me" zmienił się na lepszy?

Szczerze mówiąc to nie wiem kim jest Amy i nie znam jej piosenek xD


10) Czy interesuje Cię poznawanie artystów mało znanych lub takich o których dawno już nie słyszałeś/aś?

Jeśli robią fajne klipy muzyczne/występują w ciekawych filmach, to czemu nie...


11) Jakiego ogóra lubisz najbardziej? (sałatkowy, gruntowy, kiszony, korniszon)

No co za pytanie! Oczywiście że korniszon. Nie widzę innego lepszego! xD

Nie nominuję nikogo, jak wcześniej wspomniałem :D

2 komentarze:

  1. Jaki z ciebie dojrzały człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzym. Byłam tam 2 razy :D.
    Ładnie jest :D polecam także zwiedzić Wenecję i Florencję :)

    OdpowiedzUsuń