Wyniki konkursu

BLOG

Kilka dni temu zorganizowałem konkurs na najlepszy blog. Zgłosiło się aż dziesięć osób, z czego sześć spełniło warunki. Przyglądając wszystkie blogi uświadomiłem sobie, iż decyzja na pewno nie będzie łatwa, ponieważ wszystkie są świetne i prowadzone z dużym zaangażowaniem. Dodatkowym utrudnieniem dla mnie było to, że zgłosiły się same dziewczyny, a na waszych blogach przeważały kosmetyki, na których się kompletnie nie znam :) Jednak recenzja i dożywotnia reklama na moim blogu może być tylko jedna, tak więc musiałem podjąć ostateczną decyzję. Wygrywa MiśkaGrabowskaOfficialBlog! Gratuluję!



RECENZJA
Kiedy otworzyłem tego bloga, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to tło. Kolor szary kojarzy mi się z melancholią, smutkiem i załamaniem. Na szczęście gdy głębiej przyjrzałem się treści i wpisom na tym blogu, zmieniłem zdanie. Jednak stare dobre powiedzenie: nie oceniaj książki po okładce nadal jest prawdziwe, nawet jeśli chodzi o kwestię bloga. Dobrym zabiegiem jest dodanie na pasku po lewej stronie krótkiej informacji o twojej osobie. Wiem już na samym początku z kim mam do czynienia i czego się mogę spodziewać. Liczba obserwatorów, która przekroczyła już pół tysiąca również zachęca do głębszego poznania tego bloga. Jak można zauważyć już na pierwszej stronie, jest dużo postów dotyczących przeróżnych kosmetyków, malowania paznokci, itp. Nie znam się na tym i się tym nie interesuje, ale wyglądają całkiem nieźle :] Świetnie, że interesujesz się zwierzętami, to duży plus! Szczególnie urzekł mnie ten szczur. Na twoim blogu można również znaleźć świetne zdjęcia przyrody. Uchwycić świetny moment to naprawdę wielki wyczyn, a jak widać tobie się to udaje. Ptaki w locie, czy też pszczoła z bliska - to w twoim wykonaniu zdjęcia iście fenomenalne.
Piszesz wiele ciekawych rzeczy o twoim codziennym życiu, jednak można u ciebie znaleźć ciekawe kawałki muzyczne, filmy i serialne, które ci się podobają i nawet przepisy, a więc wszystko to, co można wykorzystać również w naszym życiu. Równie ważne jest to, że nie narzekasz na otaczający cię świat! Dzisiaj wiele jest takich blogów, które opierają się tylko i wyłącznie na ubolewaniu. Dobrze, że wychodzisz naprzeciwko im, ponieważ zamiast mieć pretensje o wszystko do wszystkich, należy cieszyć się tym co mamy.
Podsumowując - pisz dalej tego bloga, rób więcej tych fascynujących zdjęć i namawiaj do szczęścia wszystkich dookoła, bo tylko tak można osiągnąć cel :D Z chęcią umieszczę twojego bloga w oknie "Polecane" xD Gratuluję talentu i pozdrawiam.


POZOSTAŁE BLOGI
Pozostałe blogi również mnie urzekły i są jednakowo interesujące. Nie pozostało mi nic, jak zaprosić was do odwiedzenia tych stron:
Kolejność przypadkowa!


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Wszystkie blogi były świetne, ale niestety mogłem wybrać tylko jeden. Zapewne będą kolejne odsłony, więc zapraszam do śledzenie mojego bloga. Gratuluję talentu i piszcie dalej, bo warto!

3 komentarze:

  1. Na prawdę bardzo się cieszę, że wygrałam Twój konkurs. Recenzja mojego bloga jest świetna i bardzo mi się podoba ;-) Cieszę się, że pisząc ją nie tylko opisywałeś mojego bloga, ale także zwracałeś się w niej do mnie ;-)
    Bardzo wiele liczy się dla mnie Twoje zdanie na temat mojego bloga. Jeszcze raz bardzo dziękuję za recenzję, bardzo się ciesze z wygranej. Inne współzawodniczki serdecznie pozdrawiam ;-)
    Za Twoim pozwoleniem chętnie umieściłabym tę recenzję na moim blogu^^ Nawet stworzę do tego osobną zakładkę. (oczywiście z linkiem na Twojego bloga, by wszyscy moi czytelnicy wiedzieli kto jest autorem tych słów^^)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałeś o moich zdjęciach. "Ptaki w locie, czy też pszczoła z bliska " To świadczy o tym, że musiałeś na prawdę głęboko wejść w mojego bloga i przeczytać dużo starsze posty. Trzmiela fotografowałam rok temu^^

      Usuń
  2. Podzielam Twoje zdanie, blog, który wygrał jest naprawdę świetny. Gratuluję. I dziękuje w imieniu swoim i Nany za wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń